Ana içeriğe atla

Farmasi Matte Liquid Lipstick

        Herkese merhaba öncelikle aranıza yeni katıldım :)

Bazı kozmatik ürünleri hakkında bilgilerimi sizinle paylaşmaya karar verdim. Bu yazımda da anlamış olacağınız üzere Farmasi Matte Liquid Lipstick. Mat ruj uygulamadan önce ufak bir ipucu paylaşıcam Nasıl yaptığımıza gelirsek önce nemlendiriciyi sürüyoruz bu herhangi bir nemlendirici olabilir dudaklarımızı kapatıyoruz dişlerimizi fırçalar gibi bir sağa sola gidip geliyoruz fırçayla bu kesinlikle benim kullandığım bir yöntem işe yarıyor mu ? Kesinlikle.. Ben aldığım sonuçtan her zaman memnun kalmışımdır. Peeling yapmışız gibi olacak arkadaşlar dudaklardaki kabuk kabuk görünüme son :) Şimdi rujun yapısına gelecek olursak mat ruj dediğimizde akla ilk kalıcılığını  geliyor. Bence kalıcı ve nemlendiriciden sonra uygulandığında harika duruyor yapış yapış hissi bırakmıyor hatta ruj kurumadan dudaklarıma iyice sürebiliyorum hemen kurumuyor bu yönünü de çok seviyorum :)
 
Dudaklardaki ölü deriyi almak için kullandığım ürünler
bunlar dikkat ettiğim tek şey diş fırçasının yumuşak uçlu olması

Farmasi 08 Sunset  Breeze
Farmasi 09 Love Secret

Farmasi 03 Nude essence

Ben 3 tane rengini aldım buğday tenli olduğum için bu renkleri her zaman kullanabiliyorum :) Bu ürünü yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. Ambalajı güzel bu üründe tek sevmediğim fırçası hiç kullanışlı gelmiyor muhakkak başka bir fırçayla uygulamam gerek yandaki resimlerde kurumuş halleri :)
Ürünün satış fiyatı 19.90
Bu benim ilk blog yazımdı umarım sevmişsinizdir Sevgilerle.. :)






Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

L'Oreal Paris Mucizevi Yağ Yüz Bakım Ürünleri İncelemesi :)

Selamm :)) L'Oreal Paris Mucizevi Yağ Yüz Bakım Yağı Dengeleyici bu ürün yağlı ciltler için üretilmiş öncelikle cilt tipimden biraz bahsetmek istiyorum T bölgem yağlı ve sivilcelenmeye meyilli bir cilt tipim var ve her ürünü uygulayıp da beğenemiyorum cildimde kızarıklıklar da oluyor. Bu seriyi sevdim cildimde herhangi bir kızarıklık olmadı sivilcelenme yapmadı.Şimdi ürün incelemesine geçelim :) Ben ilk şişeyi açtığımda inanılmaz biberiye kokusu geliyordu  cildim belirli dönemlerde kuruluk oluyordu ne kadar gece kremi de uygulasam o kuruluk gitmiyordu ve bende bir yağ arayışına geçtim bu ürünü denemeye karar verdim. Tek sevmediğim yanı ise kokusu.  Bu yağda bence mühim olan şey neler vaadetiği; Işıltı, gözenekleri sıkılaştırır ve besler diyor. Işıltı veriyor, gözeneklerde vaadettiği gibi olmadı maalesef cildi besliyor. Bende en güzel etkisi fondötenin altında uyguladığımda inanılmaz güzel duruyor . Bitince tekrar alır mıyım bilemiyorum.. Ben Rossmanndan almıştım Fiyatı: 39.99

The One Lash Resistance Mascara

Selamm :)   Oriflame The One Lash Resistance Mascarasından bahsetmek istiyorum bugün. Bu maskarayı yaklaşık 4 senedir kullanıyorum başka markalar denememe rağmen tekrar bu maskara geri dönüş yapıyorum her seferinde cildim yağlı olduğu için bir çok maskara akma yapıyor maalesef ama bu maskara her hangi bir akma yaşamıyorum suya dayanıklı maskara cildi yağlı olanlar zaten suya dayanıklı maskara kullanmaları gerekiyor. Maskarayı uygularken tek katta mükemmel sonuç elde edilebilir fakat ben kirpiklerimin daha yoğun ve gür gözükmesinden yana olduğum için her zaman 3 kat kullanıyorum ve kirpikleri her sürdüğümde biraz daha kaşlarıma kadar değdiğini hissediyorum :) herkesin beklediği sonuç bu :)) suya dayanıklı maskaranın kötü yanı kirpikleri dökmesi ben bunun için Hint Yağı ile kirpiklerime masaj yaparak çıkartıyorum hem besliyor ve uzatıyor makyaj temizleyicisini gözlerime sürmeyi pek sevmiyorum her zaman Hint yağını sürüyorum yakında bahsedeceğim bu konuyla ilgili. Bu yazılarımda ürün